Po raz kolejny marka Škoda jest sponsorem Tour de France. Na potrzeby legendarnego wyścigu, producent zapewnia m.in. flotę ok. 110 samochodów.
- W ciągu najbliższych tygodni, zawody Tour de France będą śledzić fani z całego świata, mówi Jűrgen Stackmann, Członek Zarządu Škoda odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. - Jako główny sponsor, dzielimy się także pasją do sportów rowerowych. Škoda - trzecia najstarsza marka samochodów na świecie, która nadal funkcjonuje - rozpoczęła swoją historię od produkcji rowerów, dokładnie w 1895 r., dodał Stackmann.
Tegoroczny Tour de France po piłce nożnej i olimpiadzie, jest trzecim najchętniej oglądanym wydarzeniem sportowym. Wyścig przyciąga ok. 15 mln fanów, którzy gromadzą się wzdłuż trasy i ok. 2 mld widzów, którzy zasiadają przed telewizorami.
Tour de France 2012 wystartował 30. czerwca w belgijskim mieście Liege. Podczas zawodów kolarze przejadą ponad 3 400 km. Wyścig zakończy się 22. lipca pod Łukiem Triumfalnym na Polach Elizejskich w Paryżu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: W Tour de France Škoda wraca do korzeni