Mitsubishi L200 stał się najpopularniejszym pickupem w Polsce. Samochody typu pickup zyskują w Polsce na popularności, a znaczący wzrost sprzedaży można obserwować od lipca br. Ma to niewątpliwie związek ze zwiększoną liczbą inwestycji, szczególnie tych, związanych z budową dróg oraz faktem, że przy zakupie pickupa właściciele firm mogą odliczyć 23% VAT.
Tak dobry wynik sprzedaży pozwolił L200 na uzyskanie ponad 20% udziału w rynku w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku a w sierpniu udział ten wyniósł ponad 30%. To głównie zasługa sprzedaży flotowej.
- L200 jest naszym najważniejszym modelem oferowanym przedsiębiorcom - spełnia wymagania firm budowlanych, energetycznych i telekomunikacyjnych, lasów państwowych oraz służb specjalnych, takich jak Straż Pożarna, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej czy Służba Ochrony Kolei, komentuje Kamil Wieczorkowski, specjalista ds. sprzedaży flotowej w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
W Polsce Mitsubishi L200 sprzedawany w dziewięciu wersjach wyposażenia z dwoma turbodoładowanymi silnikami o pojemności 2,5 litra i mocy 136 KM oraz 178 KM jako Single Cab (pojedyncza kabina), Double Cab (podwójna kabina) i Club Cab, czyli półtorej kabiny w dziewięciu wersjach wyposażenia.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Więcej inwestycji w terenie - więcej chętnych na L200