Druga generacja Porsche 911 Carrera GTS staje na linii startu. Odmiany Coupe i kabriolet dostępne w wersjach z napędem na tylną lub obie osie -uzupełniają lukę pomiędzy modelem 911 Carrera S oraz stworzonym z myślą o jeździe torowej 911 GT3.
911 Carrera GTS z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) ma przyspieszać od 0 do 100 km/h w ciągu 4 s, a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Nowe modele seryjnie dysponująm.in. biksenonowymi reflektorami z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System (PDLS) oraz sportowym wydechem, generującym specjalny dźwięk, zarezerwowany wyłącznie dla odmiany GTS.
Wygląd zewnętrzny nowych 911 - podobnie jak innych samochodów Porsche z rodziny GTS - znacząco różni się od pozostałych modeli Carrera. Wszystkie cztery odmiany mają karoserię 911 Carrera 4 z poszerzonymi tylnymi nadkolami i szerszym rozstawem kół. Seryjne sątakże 20-calowe, zaopatrzone w centralną śrubę obręcze w kolorze matowej czerni. Z przodu uwagę zwracają specjalne akcenty ozdobne oraz przyciemniane klosze biksenonowych reflektorów. Z tyłu - czarne pasy przebiegające przez unikalną pokrywę silnika oraz czarne końcówki wydechu z lśniącym wykończeniem. Po wprowadzeniu nowych odmian gama modelowa 911 Carrera liczy 12 sportowych aut na trzech poziomach mocy, dostępnych z nadwoziami Coupéi Cabriolet oraz z napędem na tylną lub obie osie.
źródlo: Porsche
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Większa rodzina legendarnego Porsche 911 Carrera