Nissan Motor Co., Ltd. poinformowała o oficjalnym otwarciu supernowoczesnego ośrodka analiz jakości pojazdów na podstawie danych z terenu (Field Quality Center – FQC) przy Europejskim Centrum Technicznym Nissan w Cranfield w hrabstwie Bedfordshire w Wielkiej Brytanii.
Russel Crossan, dyrektor generalny ds. jakości w Europejskim Centrum Technicznym: -"Centralizacja odpowiedzialności za poprawę jakości produktów w Cranfield umożliwi nam współpracę między poszczególnymi pionami i szybkie opracowywanie rozwiązań problemów z jakością pojazdów w Europie".
Inżynierowie FQC będą otrzymywali części wprost ze stacji dealerskich i na ich podstawie będą mogli odtwarzać sytuacje, z jakimi spotkali się klienci. Następnie, kierując pracą zespołów, złożonych z przedstawicieli działu rozwoju i produkcji oraz dostawców, będą identyfikować przyczyny problemów i opracowywać trafne rozwiązania. W centrum będzie pracować 46 osób, a także inżynierowie oddelegowani tam przez dostawców i współpracujący z FQC nad poprawa jakości części.
Nowe, europejskie centrum będzie ściśle współpracowało z podobnym, supernowoczesnym ośrodkiem, który Nissan otworzył w Prefekturze Kanagawa w Japonii, a także z dwoma FQC w USA, prowadząc stałą wymianę informacji dla podnoszenia globalnego standardu jakości Nissan.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wszystko dla jakości