Wszystko w dół a Trzy Diamenty niekoniecznie

Wszystko w dół a Trzy Diamenty niekoniecznie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Pomimo spadku zainteresowania nowymi autami, jaki został zanotowany w Polsce we wrześniu, Mitsubishi Motors może pochwalić się 40% wzrostem sprzedaży przez pierwszych 9 miesięcy br. W ciągu pierwszych trzech kwartałów klienci zdecydowali się na 3411 aut tej marki. Nadal liderem rankingu jest Outlander, II miejsce zajmuje pickup L200, a na III pozycji plasuje się debiutujący Mitsubishi Lancer.

Outlander nie traci popularności i utrzymuje pozycję bestsellera Mitsubishi (1228 szt. w ciągu 9 mies. +64%). W dalszym ciągu powodzeniem cieszy się też terenowy pickup L200 (755 szt.+10%). Od stycznia do września sprzedano 751 Lancerów (553 sedany, 109 sportbacków, 72 kombi i 17 evolution).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wszystko w dół a Trzy Diamenty niekoniecznie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!