PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wszystko w dół a Trzy Diamenty niekoniecznie

Autor: MMC, wnp.pl (AG)
28-10-2008 14:57

Pomimo spadku zainteresowania nowymi autami, jaki został zanotowany w Polsce we wrześniu, Mitsubishi Motors może pochwalić się 40% wzrostem sprzedaży przez pierwszych 9 miesięcy br. W ciągu pierwszych trzech kwartałów klienci zdecydowali się na 3411 aut tej marki. Nadal liderem rankingu jest Outlander, II miejsce zajmuje pickup L200, a na III pozycji plasuje się debiutujący Mitsubishi Lancer.

Outlander nie traci popularności i utrzymuje pozycję bestsellera Mitsubishi (1228 szt. w ciągu 9 mies. +64%). W dalszym ciągu powodzeniem cieszy się też terenowy pickup L200 (755 szt.+10%). Od stycznia do września sprzedano 751 Lancerów (553 sedany, 109 sportbacków, 72 kombi i 17 evolution).
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 465 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP