Wyniki i plany marki Peugeot

Wyniki i plany marki Peugeot
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2011 r. ofensywa produktów, wizerunku i usług Peugeot pozwoliła marce osiągnąć wynik sprzedaży na świecie zbliżony do rekordu z 2010 r., kiedy firma obchodziła 200. rocznicę powstania.

Pomimo znaczącego osłabienia rynku w Europie, dzięki dużemu popytowi na wielkich rynkach pozaeuropejskich, będących w fazie wzrostu, firma Peugeot sprzedała 2 114 000 samochodów osobowych i użytkowych, czyli osiągnęła poziom zbliżony (-1,3 %) do poziomu sprzedaży w 2010 r. (2 142 000 szt.).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!