W pierwszym kwartale 2014 r. sprzedaż światowa Grupy PSA Peugeot Citroën wzrosła o niemal 8% napędzana ożywieniem na rynku europejskim i dynamicznym wzrostem sprzedaży w Chinach. Na wyniki Grupy istotny wpływ miały jednak gwałtowne wahania kursu walut.
- ogłoszenie planu "Back in the race" przez prezesa Carlosa Tavaresa, który definiuje operacyjne dźwignie odbudowy kondycji finansowej firmy,
- sukces handlowy wprowadzonych w ostatnim czasie na rynek modeli: Peugeot 308 ogłoszonego "Samochodem Roku" i Citroena C4 Picasso oraz zapowiedź wprowadzenia na rynek Peugeot 108, Citroena C1 i Citroena C4 Cactus, a także Peugeot 408 w drugiej połowie roku oraz DS 5LS w drugim kwartale br. w Chinach,
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wyższa wartość sprzedaży PSA