Koncern Hyundai, przekazał interesujące zestawienie - ranking wartości marek "2007 Best Global Brands" przygotowywany przez redkację "Business Week" oraz firmę "Interbrand".
W rankingu wartości marek motoryzacyjnych w br. Hyundai zajmuje 8. pozycję przed Porsche, Lexusem i Nissanem, natomiast za Toyotą (6 msc. w zestawieniu "Interbrand", wartość: 32,1 mld.USD), Mercedesem (7 msc., 23,6 mld.USD), BMW (13 msc., 21,6 mld.USD), Hondą (19 msc., 18 mld.USD), Fordem (41 msc., 9 mld. USD), Volkswagenem (54 msc., 6,5 mld.USD) oraz Audi (68 msc.,4,9 mld.USD).
"Interbrand" to lider wśród firm konsultingowych i autor corocznego rankingu “The Best Global Brands”, realizowanego we współpracy z "Business Week" od 1974 r. Interbrand ma biura w 30 miastach w ponad 20 krajach na całym świecie. Obsługuje klientów z najbardziej prestiżowych branż.
"Business Week" to fachowy tytuł prasowy, który istnieje od 1929 roku i jest wydawany przez grupę McGraw-Hill. "Business Week" ma ponad 4,8 miliona czytelników tygodniowo w 140 krajach. Wydawany jest w językach lokalnych takich jak chiński, rosyjski oraz malajski.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wzrasta wartość marki Hyundai