PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Wzrost wyników TRW efektem intensywnej kampanii produktowej

Autor: wnp.pl (AG)
07-05-2013 15:41

TRW Automotive Aftermarket odnotowało na terenie Europy znaczny wzrost sprzedaży, będący wynikiem skutecznej kampanii, poświęconej hamulcom bębnowym i systemom uruchamiającym, które wchodzą w skład oferty TRW Corner Module (układy hamulce, kierownicze i zawieszenia). W czasie rocznej kampanii, firma odnotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży wewnątrz następujących grup produktowych: płyny hamulcowe, wysprzęgliki, linki i czujniki ABS.

Kampania TRW została zrealizowana przez okres ponad 12 miesięcy (I 2012 - I 2013), docierając do wszystkich poziomów łańcucha dostaw - od dystrybutorów, aż do warsztatów i kierowców. Seria artykułów prasowych i marketingu cyfrowego, połączona z działaniami promocyjnymi zaowocowała rosnącą świadomością nt. znaczenia jakości elementów układu hamulcowego oraz konieczności regularnej kontroli ich stanu.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 863 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

798 535 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP