Wzrost wyników TRW efektem intensywnej kampanii produktowej

Wzrost wyników TRW efektem intensywnej kampanii produktowej
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

TRW Automotive Aftermarket odnotowało na terenie Europy znaczny wzrost sprzedaży, będący wynikiem skutecznej kampanii, poświęconej hamulcom bębnowym i systemom uruchamiającym, które wchodzą w skład oferty TRW Corner Module (układy hamulce, kierownicze i zawieszenia). W czasie rocznej kampanii, firma odnotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży wewnątrz następujących grup produktowych: płyny hamulcowe, wysprzęgliki, linki i czujniki ABS.

Kampania TRW została zrealizowana przez okres ponad 12 miesięcy (I 2012 - I 2013), docierając do wszystkich poziomów łańcucha dostaw - od dystrybutorów, aż do warsztatów i kierowców. Seria artykułów prasowych i marketingu cyfrowego, połączona z działaniami promocyjnymi zaowocowała rosnącą świadomością nt. znaczenia jakości elementów układu hamulcowego oraz konieczności regularnej kontroli ich stanu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wzrost wyników TRW efektem intensywnej kampanii produktowej

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!