W listopadzie po raz pierwszy od 4 lat spadła sprzedaż zagranicznych marek w Rosji.
Sprzedaż Chevroleta, rosyjskiego lidera wśród zagranicznych marek spadła w listopadzie o 11% do 16 192 szt. Hyundai - marka nr 2 zaliczyła aż 36% "obsuwę" do 11 516 szt. Sprzedaż Toyoty stoczyła się o 23% do 13 271 egz. a mimo to wyprzedziła Ford, który zaliczył listopadowy spadek o 21% do 14 039 szt.
Liderem wśród modeli w Rosji jest produkowany pod Petersburgiem Ford Focus, którego sprzedaż w listopadzie spadła o 18% do 8 278 szt.
Generalnie w okresie I-XI 2008, sprzedaż zagranicznych aut w Rosji wzrosła o ponad 31% do 1 915 576 szt.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zagraniczne modele w Rosji na listopadowym minusie