Grzegorz Zalewski, został prezesem i dyrektorem generalnym Renault Polska, wcześniej był dyrektorem marketingu. Zalewski zastąpił na stanowisku Arnaud Barral, który został mianowany dyrektorem gamy X90 w Centralnej Dyrekcji Marketingu Renault w Paryżu. Stanowisko dyrektora marketingu obejmie Abdelkader Benaouda, dotychczas pracujący na stanowisku dyrektora marketingu w Renault Algieria.
Arnaud Barral - 39 lat - od 1 lutego 2002 był dyrektorem finansowym Renault Polska, od 14 marca 2005 dyrektorem sprzedaży i sieci, a od 1 lipca 2006 dyrektorem generalnym i prezesem zarządu Renault Polska. Arnaud Barral zajmował się m.in. kontrolą finansową w Dyrekcji Obsługi Posprzedażnej (1995-1997) i w Dyrekcji Handlowej Renault na Europę (1998-1999) oraz pełnił funkcję szefa działu planowania i budżetu w Dyrekcji Handlowej na Francję (2000-2001).
Abdelkader Benaouda - 40 lat - pracę w koncernie Renault rozpoczął w marcu 1990 r. Ostatnio zajmowane przez niego stanowiska to: od lipca 2001 - manager ds. sprzedaży w Dyrekcji Handlowej Renault SAS, od września 2003 - team manager w Dyrekcji Handlowej Renault SAS, od czerwca 2005 - dyrektor marketingu w Renault Algieria.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zmiana na najważniejszych stanowiskach Renault Polska