Od kilku dni dyrektorem marketingu i PR marki Volkswagen w Polsce jest Marek Wziątek. Będzie on odpowiadał za planowanie i wdrożenie strategii marketingowej marki. Na co dzień będzie kierował pracą dwóch zespołów skupionych na komunikacji marketingowej i komunikacji PR.
Marek Wziątek w swojej dotychczasowej karierze piastował różne stanowiska w działach marketingu. Przez 6 lat pracował w Imperial Tobacco na stanowisku senior brand managera marek papierosowych. Przez ostatnie 7 lat związany był z Kompanią Piwowarską, w której pełnił funkcje w obszarze Brand Marketingu oraz komunikacji marketingowej. Pracował z markami Wojak oraz Żubr. Następnie objął stanowisko dyrektora Zespołu Komunikacji i Serwisu Marketingu, odpowiedzialnego m. in. za działania z zakresu Brand Designe, PR, Interactive, mediów i sponsoringu.
źródło: VW
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zmiana w dyrekcji Volkswagen Group Polska