PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Zmienia się podejście do kupna samochodów

Autor: wnp.pl (Piotr Stefaniak)
22-10-2011 10:51

Rośnie rola internetu i serwisów społecznościowych przy decyzji o kupnie nowego pojazdu, spada natomiast przywiązanie do marki pojazdu - takie wnioski wynikają z trzynastej edycji dorocznego, globalnego raportu „Cars Online” firmy Capgemini.

Niemal 94 proc. konsumentów na etapie wyszukiwania, porównania, jak i zakupu samochodu używa internetu. Zarazem 71 proc. badanych stwierdza, że prawdopodobnie zdecydowałoby się na zakup pojazdu, jeśli natknęliby się na pozytywne komentarze opublikowane na portalach społecznościowych.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 736 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP