Podjęcie współpracy z Markiem Kamińskim i jego Fundacją jest częścią nowej strategii marketingowej Peugeot w Polsce. Stanowi również ważny element realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu realizowanej przez markę.
- Wybór Marka Kamińskiego na ambasadora marki Peugeot był dla nas jasny od samego początku. To człowiek, który łączy w sobie pasję życia i odkrywania, nie boi się wyzwań i idzie do przodu. Zarazem jest odpowiedzialną głową rodziny i pełnym współczucia, chętnym do pomocy człowiekiem. Jego życiowe podejście jest bliskie wartościom naszej firmy - mówi Xavier Crespin, dyrektor marketingu Peugeot Polska.
Marek Kamiński jest założycielem "Fundacji Marka Kamińskiego", która od 1996 roku wspiera niepełnosprawne i ciężko chore dzieci w ich marzeniach o normalnym życiu. Sam jako podróżnik, polarnik i odkrywca zmagający się z przeciwnościami losu jest dla wielu ludzi przykładem walki z samym sobą i przeciwnościami losu. Jest też mężem i ojcem - dowodem, że można połączyć swoją życiową pasję z niesieniem pomocy innym i z normalnym rodzinnym życiem.