1,5% globalnego motorynku należy do Škody

1,5% globalnego motorynku należy do Škody
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Jak dotąd w 2012 roku Škoda odnotowuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Tylko w lutym, światowa sprzedaż marki wzrosła o 13,1% i osiągnęła poziom przekraczający 72 100 sprzedanych szt. Tym samym udział marki w globalnym rynku wyniósł ok. 1,5%.

Jürgen Stackmann, członek zarządu Škody odpowiedzialny za sprzedaż i marketing mówi: - Kontynuujemy realizację naszej Strategii Wzrostu 2018: w dwóch pierwszych miesiącach roku pokazaliśmy, że jesteśmy na doskonałej drodze, by osiągnąć sukces. Warto podkreślić, że ogólnie nastroje sprzedażowe w Europie nie są najlepsze, a nam mimo to udaje się osiągać doskonałe rezultaty.

Luty 2012 okazał się bardzo dobrym miesiącem dla regionu Europy Zachodniej. W porównaniu z tym samym okresem ub.roku, marka zwiększyła sprzedaż o 0,8% do 27 700 szt. (luty 2011: 27 500 szt.)

Tym samym, Škoda ponownie zwiększyła swojej udziały w rynku Europy Zachodniej: z 2,85% w lutym 2011 do 3,2% w lutym 2012. Bestsellerami okazały się tu Octavia i Fabia. Powiększyła się liczba zamówień na Yeti i Roomstera - odpowiednio o 12,1 i 6,4%.

Rynek Europy Środkowej w lutym wzrósł dla Škody o 7,7%, do niemal 11 000 samochodów. W Czechach, na rodzimym rynku marki, sprzedano niemal 4 800 aut. Rejestracje w Polsce wzrosły o 15,46%, co kolejny miesiąc z rzędu zapewniło marce pozycję lidera. Udział w miesięcznych rejestracjach na poziomie 13,71% był najwyższy w historii tego typu zestawień zanotowanym przez Škodę.

Szczególną popularnością wśród klientów z Europy Środkowej cieszył się model Yeti (+26,9%) i Roomster (+17,2%).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: 1,5% globalnego motorynku należy do Škody

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!