Mazda Motor Poland obchodziła niedawno jubileusz 3 lat działalności na polskim rynku. Miesiąc po tym wydarzeniu z salonu wyjechał 10 000. egzemplarz Mazdy, sprzedany przez autoryzowaną sieć dealerską w Polsce.
Salon w Bydgoszczy, zlokalizowany przy ul. Fordońskiej ma powierzchnię 400 m2. Co ciekawe - mieści się na 1. piętrze, więc samochody transportowane są na specjalnej platformie, a klienci wjeżdżają na ekspozycję windą.
- Sieć Mazdy rozwija się bardzo dynamicznie. Dzisiaj pokrywamy już obszar praktycznie całej Polski. To dzięki punktom dealerskim udało nam się w tak krótkim czasie sprzedać 10 tysięcy samochodów, co znacznie przewyższa nasze pierwotne założenia. Cieszymy się, że to właśnie nowemu salonowi w Bydgoszczy przypadło wydanie tego specjalnego egzemplarza Mazdy, podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor generalny Mazda Motor Poland.
Obecnie autoryzowana sieć dealerska Mazdy obejmuje 28 punktów dealerskich i 16 Autoryzowanych Stacji Obsługi.