Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 20 tysięcy egzemplarzy Mazdy.
- Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy - to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 6 lat. Strategia Mazdy - przełamywania konwencji, aby czynić świat lepszym - zdobywa zwolenników, a technologie SKYACTIV przekonały naszych klientów, że Mazda to nie tylko piękne samochody, ale również ekonomiczne silniki i najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż 7 tysięcy samochodów, podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.
W czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi, a dziś sieć obejmuje 30 punktów dealerskich i 13 ASO.
źródło: Mazda