Marka Mitsubishi Motors (MMC) w bieżącym roku mocno zyskuje na popularności w Polsce - przez pierwszych osiem miesięcy na nowy samochód marki zdecydowało się 70% więcej klientów, niż w tym samym okresie ub.roku. Bestsellerem jest crossover Mitsubishi ASX a na drugim miejscu w rankingu sprzedaży plasuje się znany SUV Mitsubishi Outlander.
Od początku stycznia do końca sierpnia 2014 r. z salonów Mitsubishi Motors w Polsce wyjechały 3 424 samochody japońskiej marki, co oznacza blisko 70% wzrost. Najpopularniejszy model - Mitsubishi ASX trafił do 1 542 klientów, podwajając wynik z ub.roku. Drugi w tabeli sprzedaży - Outlander - zyskał 914 odbiorców - ponad czterokrotnie więcej, niż w tym samym okresie 2013 r. Znacząco zwiększyła się sprzedaż trzeciego najczęściej kupowanego modelu Mitsubishi: Lancer Sedan zanotował 87% wzrost, 52% więcej odbiorców zakupiło Lancera Sportback, a na sportową odmianę Evolution zdecydowała się trzy razy większa liczba entuzjastów słynnego modelu. 2,5-krotnie wzrosła sprzedaż terenowego Pajero, a rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o ponad 11% większy, niż w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy ub.roku.
źródło: MMC
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.