Polski oddział Nissan Sales CEE powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modelu Qashqai może występować problem wymagający wizyty w autoryzowanym serwisie marki.
Akcja serwisowa dotyczy modelu Nissan Qashqai (J11) wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii w okresie 19 lipca 2013 - 17 października 2014 r. Jak poinformowano, w ww. modelu, w związku z nieusunięciem wosku ze spodu nadwozia samochodu i/lub niedostatecznym momentem dokręcenia połączeń śrubowych, mogą poluzować się śruby mocowania zespołu haka holowniczego do podwozia. Może to skutkować odłączeniem się zespołu haka holowniczego od samochodu.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 5 285 pojazdów. Przedsiębiorca zadeklarował, że powiadomi właścicieli aut o prowadzonej kampanii. W jej trakcie sprawdzony zostanie zespół haka holowniczego.
źródło: UOKiK
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Akcja serwisowa Nissana Qashqai