Coraz więcej kobiet zatrudnianych jest na rynkach wschodzących, co zwiększa szanse na osiągnięcie parytetu w kluczowych dla Aliansu regionach, w krajach takich jak Rosja i Brazylia. Renault chce być wzorem dla branży, jeśli chodzi o zatrudnienie kobiet na najwyższych stanowiskach kierowniczych, a niedawno stało się punktem odniesienia w tym zakresie również we Francji. Udział kobiet wśród osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych Nissana w Japonii ponad dwukrotnie przekracza krajową średnią dla tamtejszych producentów. Kadra zarządzająca Renault i Nissana staje się coraz bardziej zróżnicowana, odzwierciedlając globalny zasięg obu marek.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Alians Renault-Nissan wyrównuje szanse kobiet