W okresie od stycznia do sierpnia br. Daimler Trucks sprzedał 256 618 pojazdów. To o 18% więcej niż rok wcześniej. W sierpniu br. nabywców znalazło 39 090 aut - najwięcej od grudnia 2008 r.
- Rynek samochodów ciężarowych to rynek dóbr kapitałowych, podlega zatem cyklicznym fluktuacjom, komentuje Andreas Renschler z zarządu Daimler AG, odpowiedzialny za ciężarówki i autobusy. - Jesteśmy przygotowani na te zmiany. Wyjątkowa sytuacja sprzed 3 lat pokazała zresztą, że skutecznie kontrolujemy naszą spółkę, a program strategiczny Global Excellence pozwala nam elastycznie dostosowywać systemy produkcji do wyników sprzedaży oraz rynkowych trendów i zaoferować właściwy produkt na właściwym rynku. W Europie sprzedaż samochodów ciężarowych ciągle nie przekroczyła bariery sprzed kryzysu finansowego, ale liczymy, że jeszcze w tym roku wzrośnie o 35-40%. Nasze zakłady będą pracować pełną parą. Przyjmujemy już zamówienia na przyszłoroczną produkcję.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ambitne plany Daimler Trucks