Prezentując A1, Audi jako pierwszy producent wprowadza samochód Premium do segmentu małych aut. Wg założeń, grupa docelowa - młodzi ludzie - ma poznać nowy wzorzec jakości, techniki i stylistyki.
Po premierze w internecie firma otworzy drzwi na oścież i do Targów Motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2010 zdradzi szczegóły dotyczące techniki, dynamiki jazdy i wydajności. Członkowie Zarządu Audi AG odpowiedzą online na pytania.
Równolegle do strony dla mediów, Audi uruchomiło witrynę przeznaczoną dla klientów A1 Online-Special na www.audi.de/a1. Dla fanów motoryzacji uruchomiono również A1-facebook-fanpage (www.facebook.com/audia1), Audi-YouTube-Channel (www.youtube.com/audi) oraz Audi-Twitter- Kanal (www.twitter.com/Audi_Online).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Audi A1: odliczanie rozpoczęto