Audi i Porsche rozwijają swoje sieci

Audi i Porsche rozwijają swoje sieci
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Niemieckie Audi i Porsche zapowiadają rozbudowę sieci sprzedaży, zwłaszcza na rozwijających się rynkach.

Ralph Weyler, szef sprzedaży Audi, mówi o 3 tys. salonów firmowych na świecie do 2011 r. Teraz auta tej marki można kupić w 2,7 tys. autoryzowanych punktach. To nie wystarczy, by osiągnąć główny cel firmy, czyli sprzedaż 1,5 mln aut rocznie. Właśnie 3 tys. salonów na świecie ma największy rywal Audi, czyli BMW.

Klaus Berning dyrektor sprzedaży w Porsche, w najbliższych 10 latach chce zwiększyć sieć sprzedaży z istniejących 650 do ponad 700 dealerów. Nowe salony będą powstawać głównie w Chinach, Indiach i Rosji. W samych Chinach, Porsche chce w tym roku sprzedać w sumie ponad 3,5 tys. aut.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Audi i Porsche rozwijają swoje sieci

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!