Audi odświeża logo

Audi odświeża logo
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W związku z obchodzoną w tym roku setną rocznicą powstania firmy, Audi przeprowadziło "face lifting" swojego logo. Charakterystyczny znak firmowy istnieje od lat 30. ub. stulecia, kiedy to powstała firma Auto Union, łącząca cztery marki - Horch, Wanderer, DKW i Audi. Po wojnie pozostało już tylko Audi i przejęło emblemat.

Nowe logo ma trójwymiarowy wygląd, z asymetrycznymi płaszczyznami okręgów, w przeciwieństwie do starego, gdzie "garb" biegł środkiem obręczy. Zmiana objęła również napis "Audi". Teraz czcionka jest bardziej konwencjonalna i zastąpi stylizowane litery z charakterystyczną literą "d". Poza tym nazwa firmy nie będzie już umieszczana centralnie pod obręczami, a w lewym dolnym rogu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Audi odświeża logo

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!