W zakładach Ingolstadt położono ostatni element konstrukcji dachu nowej lakierni. Zacznie ona pracę za rok. Setka robotów ma w niej dziennie lakierować 2 500 karoserii.
Prace budowlane ruszyły w maju 2014 r. Zaangażowano 300 robotników. Konstrukcja budynku o powierzchni 12 tysięcy metrów kwadratowych składa się ze stalowego szkieletu i filarów wypełnionych betonem. Do wzniesienia go w stanie surowym zużyto 20 tysięcy kubików betonu i 4 300 ton stali. Hala ma 324 metrów długości i 36 metrów szerokości Urządzenia lakiernicze zostaną zainstalowane i poddane testom w najbliższych miesiącach. W tym czasie zostaną przeprowadzone prace wykończeniowe zarówno wewnątrz budynku, jak i na zewnątrz. W hali ma pracować setka robotów i 200 pracowników. Dzienna wydajność ma wynosić 2 500 karoserii. Zakończenie inwestycji planowane jest na rok 2016. Audi sukcesywnie modernizuje działające już linie do nanoszenia lakieru.