Indyjski koncern Tata - producent najtańszego na świecie samochodu tata nano - już wkrótce zamierza wejść na polski rynek.
Najmniejszy model indica kosztować ma ok. 20 tys. zł - to o ponad 10 tys. zł mniej niż skoda fabia i o 8 tys. zł mniej niż najnowsza kompaktowa dacia - model sandero. Bardzo interesująco kształtować mają się również ceny pozostałych modeli.
Na zbliżonym do naszego rynku hiszpańskim za cenioną terenówkę Taty zapłacić trzeba ok. 50 tys. zł. Pick-up xenon kosztuje w przeliczeniu ok. 42 tys. zł. To o połowę mniej, niż zapłacić trzeba za toyotę land cruiser czy nissana navarę.
Z ofertą tanich samochodów tej jesieni chce wejść na polski rynek także chiński koncern Brilliance z kompaktowym modelem BS2 za ok. 40 tys. zł oraz sedanem BS4 za ok. 52 tys. zł.
Tata Motors jest częścią Grupy Tata, najstarszego i największego indyjskiego konglomeratu. Niedawno za 2,3 mld USD firma stała się właścicielem Jaguara i Land Rovera.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Auta w Polsce taniej o połowę