W 2009 r. firma Autoland pozyskała nowych, ogólnokrajowych dystrybutorów, dzięki czemu zwiększyła zasięg dostępności swoich produktów. Celem na br. jest ekspansja na rynku hurtowym, wynikiem czego kosmetyki samochodowe Autoland mają być dostępne na każdej stacji benzynowej i we wszystkich sklepach i myjniach samochodowych w Polsce.
- Współpraca z klientami hurtowymi polega na tworzeniu sieci lokalnych dystrybutorów kosmetyków samochodowych oraz płynów eksploatacyjnych, tak aby produkty docierały do ostatecznych odbiorców. W 2009 r. pozyskaliśmy kilku nowych ogólnokrajowych dystrybutorów, z którymi wspólnie dobraliśmy odpowiedni asortyment sprzedaży - mówi Beata Wspaniały, manager ds. hurtu w Autolandzie.
Najważniejszym celem na rok 2010, założonym przez Autoland jest dotarcie do większości stacji benzynowych, hurtowni czy sklepów z artykułami motoryzacyjnymi, a także zaopatrzenie myjni i warsztatów w całym kraju w swoje produkty.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Autoland kusi rynki hurtowe