BASF / Opel: szeroko zakrojona ochrona pieszych

BASF / Opel: szeroko zakrojona ochrona pieszych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Po modelach: Corsa (2006 r.) i Insignia (wiosna 2009) od kilku miesięcy jeździ po drogach także Opel Astra z dolnym usztywnieniem zderzaka (LBS: lower bumper stiffener) wykonanym z tworzywa Ultramid CR produkcji BASF.

Także nowa wersja minivana Opla Merivy pokazana po raz pierwszy w marcu 2010 na Genewskim Salonie Samochodowym wyposażona jest w wykonane z Ultramidu LBS. To element zaprojektowany w celu sprostania nowym wymaganiom ustawowym w zakresie ochrony pieszych i dlatego jego zastosowanie wymaga specjalnych, efektywnych materiałów. Zastosowany poliamid został specjalnie opracowany pod względem właściwości tak, aby sprawdzał się przy zderzeniach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: BASF / Opel: szeroko zakrojona ochrona pieszych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!