PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Będzie pożegnanie Maybacha

Autor: AutomotiveNews, wnp.pl (AG)
28-11-2011 19:39
Będzie pożegnanie Maybacha

foto:Daimler

Daimler zrezygnuje ze swojej ultra-luksusowej marki Maybach i skoncentruje się na zwiększeniu sprzedaży modeli Mercedesa S-klasy. Rzecznik Daimlera potwierdził, że koncern zdecydował się postawić na luksus w wydaniu Mercedesa i pożegnanie marki Maybach w 2013 r., kiedy spodziewany jest debiut nowej S-klasy.

Daimler na dobrą sprawę nigdy nie odnotował zysków "na" Maybachu. Przedwojenna marka przywrócona została w 2002 r. Ekskluzywne limuzyny serii 57 i 62 nie osiągnęły sukcesu handlowego w porównaniu z rywalami: należącego do Grupy BMW Rolls-Royce'a i Bentleya spod skrzydeł Volkswagen AG.

Szef Daimlera, Dieter Zetsche postanowił nie naciskać na rozwój następców modeli Maybacha, które wg wstępnych informacji miały pojawić się w 2014 r.. Zamiast tego, koncern zwróci większą uwagę na luksusowego Mercedesa: - Przeprowadziliśmy szeroko zakrojone dyskusje wewnętrzne, analizując możliwości odniesienia największego sukcesu w segmencie aut luksusowych. Doszliśmy do wniosku, że szanse na większą sprzedaż ma Mercedes, powiedział Zetsche w wywiadzie dla Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

31 087 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

583 512 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.