Będzie wzmocnienie wizerunku Mitsubishi w Polsce

Będzie wzmocnienie wizerunku Mitsubishi w Polsce
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Polski oddział Mitsubishi Motors rozwija swoje struktury, tworząc nowy dział marketingu i Public Relations. Szefem nowego działu został Łukasz Wójcik - menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej i motoryzacyjnej. Nowo utworzony departament ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy Mitsubishi Motors w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.

Polska filia Mitsubishi Motors od niemal 2 lat notuje stały wzrost sprzedaży. W ub. roku firma sprzedała o 77% więcej samochodów, co uplasowało Polskę na 5. miejscu w Europie, przed tak dużymi rynkami, jak Hiszpania czy Francja. Przez pierwsze cztery miesiące br. z salonów marki wyjechało niemal 8% więcej nowych pojazdów. Ulubionym modelem Polaków pozostaje Mitsubishi ASX, dostępny w odświeżonej wersji 2015. Tuż za nim w rankingu plasuje się SUV Mitsubishi Outlander, który oferuje w gamie także Outlandera PHEV - pierwszego hybrydowego SUV'a z elektrycznym napędem na 4 koła.

Łukasz Wójcik, zatrudniony na stanowisku dyrektora działu, dołączył do grona pracowników polskiego oddziału MMC w maju br. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. 15-letnie doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM, zarządzania, tworzenia strategii i rozwoju biznesu zdobywał w renomowanych agencjach reklamowych i korporacjach, takich, jak Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide i British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w firmie Volvo Car Poland a ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska.

źródło: MMC
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Będzie wzmocnienie wizerunku Mitsubishi w Polsce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!