Polski oddział Mitsubishi Motors rozwija swoje struktury, tworząc nowy dział marketingu i Public Relations. Szefem nowego działu został Łukasz Wójcik - menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej i motoryzacyjnej. Nowo utworzony departament ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy Mitsubishi Motors w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.
Łukasz Wójcik, zatrudniony na stanowisku dyrektora działu, dołączył do grona pracowników polskiego oddziału MMC w maju br. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. 15-letnie doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM, zarządzania, tworzenia strategii i rozwoju biznesu zdobywał w renomowanych agencjach reklamowych i korporacjach, takich, jak Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide i British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w firmie Volvo Car Poland a ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska.
źródło: MMC
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Będzie wzmocnienie wizerunku Mitsubishi w Polsce