Grupa Fiata zbilansowała ostatnio wyniki dwóch filarów biznesowego profilu marki Abarth, jakimi są samochody drogowe i świat wyścigów. Zwłaszcza pierwszy aspekt z ekonomicznego punktu widzenia wydaje się istotny: z nowych produktów, do dziś sprzedano ok. 1 600 egzemplarzy Abartha 500C i prawie 1 300 egzemplarzy Abartha Punto Evo.
Liczby te są świadectwem ciepłego przyjęcia tych dwóch samochodów i z pewnością przyczynią się do dobrych wyników, jakie marka ta notuje od momentu swojego ponownego wejścia na rynek. Od 2007 r. marka ta odnotowuje ciągły wzrost, o czym świadczy sprzedaż prawie 28 000 sztuk modelu Abarth Grande Punto i Abarth 500, nie licząc ok. 6 000 zestawów poprawiających osiągi, zaprojektowanych do tych dwóch modeli. Sukcesy te związane ze sprzedażą stały się możliwe częściowo dzięki dodatkowej sieci dealerów oraz autoryzowanym warsztatom dokonującym tuningu, jedyną w tej dziedzinie organizacją, która swoją działalnością obejmuje inne międzynarodowe rynki, takie jak: Izrael, Rumunię, Cypr, Liban, Finlandię i Australię.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.