XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Bilans otwarcia BMW w Polsce

Bilans otwarcia BMW w Polsce
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

BMW wciąż jest liderem sprzedaży samochodów Premium w Polsce. Dobrej passy nie przerwała zmiana przepisów dotyczących tzw. kratki. W styczniu 2011 BMW Group Polska odnotowała sprzedaż na poziomie 619 szt. i jest to niemal dwukrotnie więcej, niż w analogicznym okresie ub.roku.

Wyniki firma zawdzięcza przede wszystkim popytowi na auta z napędem xDrive. Rodzina X stanowiła prawie 70% sprzedaży BMW Group Polska. Hitem w salonach dealerskich stało się BMW X3. Do rąk klientów trafiło 118 nowych i 14 poprzedniej wersji aut tego modelu (razem 132). Tyle samo nabywców znalazło BMW X6, które od początku wejścia na rynek jest nieustannie jednym z najlepiej sprzedających się aut w portfolio firmy. Rozwija się sprzedaż BMW serii 5 (89 szt.) - razem z BMW serii 5 GT do rąk klientów trafiło 118 szt. tej serii.

Wyższa sprzedaż niż rok wcześniej odnotowało też MINI. Countryman stanowiło 50% aut sprzedanych przez polskich dealerów marki. Polska nie jest jednak wyjątkiem - z powodu dużego popytu na Countrymana na rynkach światowych, okres oczekiwania na auto znacząco się wydłuża.

Ilość zamówień sprawia, że BMW Group Polska z optymizmem patrzy w przyszłość.

Ogólnie, całe BMW Group również rozpoczęło rok wysokim wzrostem sprzedaży na poziomie 28%. W sumie przełożyło się to na sprzedaż 105 177 szt. BMW, MINI i Rolls-Royce. Sprzedaż motocykli BMW wzrosła o 23,6%.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bilans otwarcia BMW w Polsce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!