BMW wciąż jest liderem sprzedaży samochodów Premium w Polsce. Dobrej passy nie przerwała zmiana przepisów dotyczących tzw. kratki. W styczniu 2011 BMW Group Polska odnotowała sprzedaż na poziomie 619 szt. i jest to niemal dwukrotnie więcej, niż w analogicznym okresie ub.roku.
Wyższa sprzedaż niż rok wcześniej odnotowało też MINI. Countryman stanowiło 50% aut sprzedanych przez polskich dealerów marki. Polska nie jest jednak wyjątkiem - z powodu dużego popytu na Countrymana na rynkach światowych, okres oczekiwania na auto znacząco się wydłuża.
Ilość zamówień sprawia, że BMW Group Polska z optymizmem patrzy w przyszłość.
Ogólnie, całe BMW Group również rozpoczęło rok wysokim wzrostem sprzedaży na poziomie 28%. W sumie przełożyło się to na sprzedaż 105 177 szt. BMW, MINI i Rolls-Royce. Sprzedaż motocykli BMW wzrosła o 23,6%.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Bilans otwarcia BMW w Polsce