Opel w dalszym ciągu udoskonala swój flagowy model. Począwszy od stycznia 2012 r. producent uzupełni ofertę Insigni o nowy silnik Diesla BiTurbo. Jednostka napędowa 2.0 CDTI osiąga moc 195 KM i moment obrotowy 400 Nm przy deklarowanym zużyciu paliwa od 4,9l na 100 km i poziomie emisji CO2: 129 g/km.
Główną zaletą czterocylindrowego silnika Common Rail jest system sekwencyjnego, dwustopniowego doładowania, gdzie z dużą turbosprężarką współpracuje mniejsza. Technologia ta była dotychczas dostępna w kilku droższych markach. Teraz Opel chce ją spopularyzować. Nabywcy mogą skorzystać z możliwości połączenia nowego silnika z napędem na przednie lub wszystkie koła (AWD). Insignia z silnikiem 2.0 BiTurbo CDTI jest dostępna we wszystkich wersjach nadwozia. Wszystkie wersje z manualną skrzynią biegów są wyposażone w technologię Start/Stop.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.