BMW Group sprzedała w roku 2012 więcej pojazdów niż kiedykolwiek w swojej historii. Na całym świecie wydano 1 845 186 samochodów marki BMW, MINI i Rolls-Royce (w ub.roku: 1 668 982), co oznacza wzrost sprzedaży o 10,6% w stosunku do rekordowego do tej pory roku 2011. Rekordy pobiły W 2012 wszystkie trzy marki pobiły rekordy. BMW Group zakończyła rok mocnym akcentem: w grudniu sprzedano łącznie 181 571 pojazdów (+14,8% do grudnia 2011).
Sprzedaż marki BMW wzrosła w 2012 r. o 11,6% do poziomu 1 540 085 samochodów (rok wcześniej 1 380 384). W grudniu sprzedano 152 286 egz., (+18,8%). Istotnym gwarantem sukcesu roku 2012 było BMW serii 1, którego sprzedaż wzrosła o 28,6% do 226 829 egz.. BMW X1 również odnotowało w roku 2012 wyraźny plus z liczbą 147 776 egz. (+16,9%). Natomiast BMW serii 3 Limuzyna z wynikiem 294 039 (+22,4%) sprzedanych aut staje się nowym liderem w segmencie. Sprzedaż wszystkich modeli BMW serii 3 wzrosła łącznie o 5,8% do 406 752 egz. Wielką popularnością wśród klientów cieszy się w dalszym ciągu BMW X3, czego efektem jest uzyskanie przyrostu sprzedaży rzędu 27,1% do 149 853 egz. W roku 2012 BMW serii 5 umocniło pozycję lidera w segmencie, osiągając łączny wynik 337 929 aut (+9%). Znaczny wzrost odnotowało BMW serii 6: do klientów trafiło 23 193 egz. tej serii (+146,8%).
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: BMW AG miło wspomina miniony rok