W obliczu światowego kryzysu finansowo-gospodarczego BMW Group zgodnie z oczekiwaniami nie mogła powielić w wynikach sprzedaży roku 2008 rekordowego przyrostu uzyskanego w ub.roku. Wg szefów firmy spadek na poziomie 4,3% w porównaniu z wysokim poziomem 2007 r. można określić jeszcze jako umiarkowany. BMW Group sprzedała w ub. roku na całym świecie łącznie 1 435 876 aut marki BMW, MINI i Rolls-Royce (rok wcześniej 1 500 678 szt.). Tym samym firma osiągnęła wynik plasujący się na II miejscu najlepszych wyników w historii firmy, tuż za rokiem 2007.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: BMW Group: niewielki spadek sprzedaży o 4,3%