BMW Group odnotowała we wrześniu wzrost sprzedaży globalnej, wydając ogółem 122 354 (121 492 w ub.r.) aut marki BMW, MINI i Rolls-Royce. To wzrost o 0,7%.
BMW Polska zanotowała w pierwszych trzech kwartałach br. 12,21% (3 318 aut) wzrost sprzedaży marki BMW i 5,38% marki MINI, znacznie powyżej średniego wzrostu sprzedaży segmentu premium w Polsce i jest obecnie na drugim miejscu pod względem sprzedaży w tym segmencie. Największa popularnością cieszyły się BMW X6 i X5. Na uwagę zasługuje BMW serii 5, które od momentu wprowadzenie na rynek ponad 6 lat temu jest nadal niekwestionowanym liderem segmentu.
BMW Motorrad sprzedała we wrzesniu na całym świecie 7 715 (w ub.r. 7 802 / -1,1%) motocykli. Od początku roku sprzedano 69 715 jednośladów (80 750 / -13,7%).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: BMW lekko w górę