BMW Group podsumowała rok 2011 z najlepszym wynikiem sprzedaży w swojej historii. Światowa sprzedaż samochodów BMW, MINI i Rolls-Royce wzrosła w ub.roku o 14,2% osiągając wielkość 1 668 982 pojazdów (ub.r. 1 461 166 szt.). Dzięki temu koncern umocnił pozycję jako czołowy dostawca pojazdów klasy premium. W grudniu 2011 wyniki sprzedaży były wyższe o 11,9% w porównaniu z tym samym miesiącem roku poprzedniego i wyniosły 158 125 pojazdów (ub.r. 141 358).
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: BMW na wydatnym plusie