BMW Polska liderem w swoim segmencie

BMW Polska liderem w swoim segmencie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W lutym cała BMW Group odnotowała wzrost sprzedaży rzędu 14%. Z kolei BMW Polska jest liderem sprzedaży segmentu premium oraz liderem sprzedaży motocykli po dwóch pierwszych miesiącach br.

W lutym BMW Group poprawiła sprzedaż wydając w sumie 91 758 aut BMW, MINI i Rolls-Royce (80 474/ II 2009 a więc +14%). Od początku roku dostarczono klientom 173 911 aut (+15,3%).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: BMW Polska liderem w swoim segmencie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!