PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

BMW przegoniło Volvo w segmencie premium

Autor: BMW, wnp.pl (AG)
15-04-2012 18:03

Jak wynika z danych Centralnej Ewidencji Pojazdów, BMW jest ponownie liderem sprzedaży w segmencie samochodów Premium w Polsce. W I kwartale 2012 BMW wyprzedziło głównych rywali i sprzedało 1 327 aut. Na 2. miejscu znalazło się Volvo z wynikiem 1 311 szt., na trzecim Audi: 1 177, a Mercedes sprzedał 1 158 samochodów. W porównaniu z analogicznym okresem w ub.roku sprzedaż BMW wzrosła o ponad 56%, tymczasem Volvo odnotowało lekki spadek o niespełna 1%.

Największym powodzeniem cieszyło się znowu BMW serii 5. Do najbardziej popularnego w 2011 r. modelu BMW 520d dołączyły świetnie sprzedające się modele z 4-cylindrowymi silnikami z napędem xDrive: benzynowe BMW 528i xDrive oraz diesel BMW 525d xDrive. Hitem rynkowym pozostaje również BMW X3 w wersji 20d xDrive. Rośnie sprzedaż nowego BMW serii 3, którego premiera rynkowa miała miejsce w lutym br.

Wzrosła też sprzedaż MINI. W pierwszych trzech miesiącach tego roku sprzedały się 182 auta, co stanowi wzrost o 42% w porównaniu z I kwartałem 2011 r.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

32 404 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

583 371 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.