W ciągu ośmiu miesięcy bieżącego roku firma BMW Polska, będąc cały czas liderem segmentu premium, powiększyła swoją przewagę nad konkurencją w sprzedaży na polskim rynku i jako jedyna zanotowała ponad 18% wzrost.
Szef BMW Polska, Andreas Biehler nie kryje zadowolenia: - Nie dość, ze odnotowujemy świetną dynamikę sprzedaży większości modeli, to mamy już ogromną ilość zamówień na auta, które dopiero wejdą do sprzedaży, tak jak BMW serii 5 Touring (od 18 września) czy wchodzące pod koniec listopada nowe BMW X3. Świeżo debiutujący na świecie MINI Countryman spotkał się doskonałym przyjęciem w Polsce, w związku z tym planujemy również wzrost sprzedaży MINI w końcówce roku. Nawet auta bardziej niszowe jak BMW serii 5GT cieszą się popytem.
Na rynku motocykli BMW Polska zajmuje obecnie III pozycję przy bardzo niewielkich różnicach sprzedaży między trzema topowymi markami. Co cieszy, to niezwykła dynamika sprzedaży - 32,9%, którą nie może się pochwalić żadna inna marka. BMW jest liderem segmentu Enduro (45,1% udziału w rynku) i Superbike (43,8% udziału w segmencie).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: BMW rządzi w segmencie Premium