Obroty Grupy Bosch w Polsce w 2012 roku wzrosły o prawie 9%, do 793 mln euro, wliczając dostawy do spółek Boscha poza granicami kraju. Sprzedaż Grupy na polskim rynku obniżyła się jednak do 753 mln euro, głównie z powodu osłabienia koniunktury gospodarczej.
- Bosch utrzymuje silną pozycję na polskim rynku pomimo wyraźnego pogorszenia sytuacji ekonomicznej w sektorze budowlanym i przemyśle w drugiej połowie ubiegłego roku, mówi Krystyna Boczkowska, reprezentantka Grupy Bosch w Polsce. - Zamierzamy poszerzać nasze udziały rynkowe również w roku 2013, głównie poprzez lepszą penetrację rynku, szczególnie w sektorze produkcyjnym, a także poprzez poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji, kompleksową ofertę (cross selling) i zwiększenie efektywności. Planujemy wzbogacenie naszej oferty produktowej o usługi i wsparcie techniczne, dodaje Boczkowska.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Bosch - coraz mocniejszy w Polsce