Brammer zbada poziom satysfakcji swoich klientów

Brammer zbada poziom satysfakcji swoich klientów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W najbliższych dniach Grupa Brammer jeden z głównych dostawców części, rozwiązań i usług dla przemysłu - na potrzeby produkcji, remontów i utrzymania ruchu, rozpocznie tegoroczne badanie opinii swoich klientów.

Badanie odbywa się regularnie co roku i przez dwa tygodnie będzie prowadzone w większości krajów Grupy. W tym roku będzie ich 11. O udział w nim zostanie poproszonych ponad 3000 klientów.

Poprzez badanie Brammer dba o podnoszenie poziomu jakości usług i produktów dostarczanych swoim klientom. dlatego prosi ich o przekazanie opinii /oceny działań korporacji. Badanie jest prowadzone w pełni anonimowo, przez niezależną firmę ankieterską: Digital Opinion.

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Brammer zbada poziom satysfakcji swoich klientów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!