Branża moto coraz śmielej wchodzi w e-handel

Branża moto coraz śmielej wchodzi w e-handel
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Z roku na rok zakupy przez internet cieszą się wśród Polaków coraz większą popularnością. Tradycyjnie, najczęściej kupowane są tak m.in. ubrania, kosmetyki i perfumy. Coraz mocniej w e-commerce widoczne stają się jednak także firmy z branży motoryzacyjnej.

W 2014 roku wartość całego polskiego e-commerce powinna osiągnąć poziom ok. 30 mld zł. Z szacunków Cube Research wynika, że największa (26%) część e-sklepów zajmuje się handlem w kategorii "dom i ogród”. Na kolejnych miejscach znajdują się segmenty "odzież i obuwie" (17%), "hobby" (14%) oraz "sport i turystyka” (12%).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Branża moto coraz śmielej wchodzi w e-handel

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!