Bridgestone w Formule 1: rachunek otwarcia

Bridgestone w Formule 1: rachunek otwarcia
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ruszył sezon 2010 Formuły 1. To wyzwanie dla kierowców, konstruktorów, ale także inżynierów Bridgestone, która po raz trzynasty dostarcza opony do bolidów wszystkich zespołów.

Jak podkreśla Hirohide Hamashima, Kierownik Działu Rozwoju Opon Sportowych spółki Bridgestone, pojawiły się dwie poważne zmiany konstrukcyjne w ogumieniu bolidów: - Musieliśmy zmienić konstrukcję opony. Przede wszystkim zmieniliśmy szerokość opon przednich, aby zapewnić lepszą równowagę pod względem przyczepności opon przednich i tylnych. Oprócz tego, w związku ze zlikwidowaniem tankowania podczas wyścigów Formuły 1, pojawiły się też nowe kwestie dotyczące sprawności i wytrzymałości opon - wyjaśnia Hamashima.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bridgestone w Formule 1: rachunek otwarcia

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!