Honda Motor (China) Investment ogłosiła strategię działalności na bardzo ważnym chińskim rynku motoryzacyjnym do roku 2015.
Na lata 2013-2015 zaplanowano wprowadzenie 10 nowych oraz gruntowną modernizację obecnie dostępnych modeli marki Honda. Do 2015 r., dzięki poszerzeniu oferty, firma planuje zwiększyć wielkość sprzedaży podwajając wyniki za rok 2011. Również do końca 2015 r. wszystkie modele marki Honda oferowane w Chinach, wyposażone zostaną w jednostki napędowe nowej generacji - Earth Dreams Technology. Dzięki temu firma powinna uzyskać lepszą wydajność paliwową we wszystkich segmentach chińskiego rynku motoryzacyjnego. W bieżącym roku Honda planuje wprowadzenie na chiński rynek trzech modeli hybrydowych - CR-Z, Insight oraz Fit Hybrid, z lekkim i zwartym, hybrydowym napędem IMA (ang. Integrated Motor Assist).
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Chińska strategia Hondy