Tak jak było to w przypadku następcy Vectry, modelu Insignia, General Motors zaczyna zwolna puszczać w obieg pierwsze informacje dotyczące następcy Opla Astry. GM Europe opublikowała właśnie kilka wstępnych, dość skąpych wiadomości odnoszących się do popularnego kompaktu. Jest m.in. zarys linii auta, które ma podjąć skuteczną "walkę" np. z konkurencyjnymi pojazdami Grupy VW, Forda, producentów francuskich czy japońskich.
Ze swoją zupełnie nową sylwetką, Astra ma przenieść "ducha" modelu Insignia do klasy kompaktów , oferując odczucia znane z segmentu premium bez wydawania większych pieniędzy. Wrażenia ma potęgować lekka linia wnętrza.
Zupełnie nowe ma być podwozie i silniki stosowane w Astrze kolejnej generacji, która przy zachowaniu dynamiki ma - zgodnie z obowiązującymi trendami - wykazywać umiarkowany apetyt na paliwo.
Użyteczne i nowatorskie rozwiązania mają czerpać z niektórych, znanych już systemów. Ot choćby FlexFix Opla Corsa (uchwyt do przewożenia rowerów zintegrowany w tylnym zderzaku).
Nowa Astra będzie mogła być wyposażona w system kamer, czujników użyty już w Insigni, który śledząc oznaczenia drogowe przekazuje dane do systemu nadzorującego zmianę pasa. Innym rozwiązaniem znanym z następcy Vectry będzie Adaptive Front Lighting (AFL), adaptacyjny system oświetlenia przedniego dostosowujący natężenie i snop światła do warunków i konfiguracji drogi.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Cień nowej Astry (również z Gliwic?)