Citroen Facility to oferta, która - na początek we Francji - dostępna ma być dla wszystkich, bez abonamentu, za pośrednictwem strony internetowej.
W ramach usługi Citroen Facility oddano do dyspozycji użytkowników, w dużych metropoliach francuskich, "Call Car", czyli usługę, która pozwala wynająć samochód. Zostanie on dostarczony do miejsca, z którego wykonano połączenie w ciągu 3 godzin. Od 2011 r. w ramach usługi będzie można przygotować swoją podróż, wyszukując optymalną trasę i najlepiej dostosowany do niej środek transportu (samochód, pociąg, samolot, transport publiczny ), a nawet zarezerwować bilet na samolot, wynająć samochód lub pokój w hotelu. Internauta będzie miał również dostęp, w specjalnie oznaczonej strefie, do palety produktów i usług związanych z jego samochodem (ubezpieczenia, dodatkowe kontrakty, pobieranie map, akcesoria…).
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Citroen wprowadza usługę Facility