Volvo Car Corporation zaprezentowało ostatnio nowy samochód koncepcyjny - "Concept You". To model luksusowego sedana łaczący typowy dla marki nurt współczesnego skandynawskiego wzornictwa, z odpowiednią jakością materiałów oraz wykorzystaniem intuicyjnych technologii.
Na swoim stoisku w Szanghaju, firma Volvo Car Corporation przeprowadziła liczne wywiady z potencjalnymi klientami. Nie ograniczając się tylko do jednego rynku, firma zbierała opinie dotyczące modelu "Concept Universe" z całego świata, zarówno w postaci ankiet, jak i śledzenia komentarzy w mediach społecznościowych.
- Najcenniejsze informacje zostały wykorzystane do stworzenia modelu "Concept You". Samochód posiada bardziej drapieżną sylwetkę, swoją linią przypominającą modele coupe, a sam przód auta odwołuje się do klasycznego wyglądu Volvo, wyjaśnia Peter Horbury, wiceprezes ds. wzornictwa w Volvo Car Corporation.
Strategia Volvo Car Corporation zakłada zapewnienie rentownego wzrostu, poprzez globalne działania mające na celu wytwarzanie produktów, zaprojektowanych z myślą o potrzebach i stylu życia klientów firmy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: "Concept You" - Volvo przyszłości wg potencjalnych klientów