Continental wykorzystuje technologie, które dziś kojarzą się z fantastyką naukową, ale za kilka lat mają już towarzyszyć kierowcom na co dzień. Continental zajmuje drugie miejsce na świecie na liście dostawców oryginalnego wyposażenia. Nakłady na badania i rozwój? W latach 2013 i 2014 wyniosły odpowiednio ok. 800 mln i 724 mln euro. Inwestycje w nowe technologie Continental obejmują m.in. rozwój automatycznego systemu testowania skuteczności hamowania (AIBA), konfiguratora ContiLifeCycle oraz Centrum Zaawansowanych Technologii w Korbach. W nowe centrum produkcji i procesów technologicznych w Korbach zainwestowano łącznie 40 mln euro.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Continental to nie tylko opony