Coraz mocniejsza pozycja Mitsubishi

Coraz mocniejsza pozycja Mitsubishi
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Sprzedaż aut Mitsubishi w Polsce systematycznie rośnie. Dostępne są już dane za pierwszy kwartał br., z których wynika, że wynik przewyższa ubiegłoroczny o 75%.

Oznacza to, że przez pierwsze 3 miesiące tego roku polscy klienci kupili 861 aut z charakterystycznym logo trzech diamentów. Tak czy inaczej udział w polskim rynku nie przekracza jeszcze 1%.

W dalszym ciągu najlepiej sprzedaje się Outlander (298 szt. w 2008 r.), a na drugim miejscu pozostaje pickup L200 (250 szt..) Coraz lepiej idzie też Pajero (49 szt.).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Coraz mocniejsza pozycja Mitsubishi

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!